Skönt

Värmen håller i sig. :) And that we like!
Dock gillar jag inte min solbränna just nu.
Fick en i lördags när vi var i storuman. Inte helt okej alltså.
Brottarlinne och allt. Kors i taket. Man får hoppas det går bort ;) Hahaha.
Man orkar inte göra så mycket i värmen.
Man är mest ute och tar det lugnt.
Har varit ute och gått lite idag och så. Nice!

Ikväll har jag varit med Sanna, Anna, Thea, Wille, Linn och Niki.
Var riktigt nice. Vi är rätt sjuka, men det är skönt ;D Haha.
Kom en regnskur, men det gjorde då inget.
- "Det är bra för potaten", som morfar skulle sagt ;)

Jag och Sanna ska se The Human Centipede i morgon förhoppningsvis!
Om hon får ta i den vill säga! :D
Den kommer förmodligen vara helt sjuk, men jag måste se den! ;D
Har sett trailern. Kors i helvete vad det finns sjuka människor alltså.
Ojojoj. Kommer bli kanon.

Jenni . - * Skönt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0