Silveryrankväll

Grillat = Sommar = Man äter på tok för mycket! ;D

Ikväll har jag hängt med Therese och co.
Var trevligt, körde deras bil. Skönt.
Var utanför mendan en sväng, men jag tyckte nog inte det var så mycket folk.
Det kunde ha varit mer om jag säger så.
Som förra året kanske. Nåja. Så kan det gå.
Men kvällen har varit riktigt bra, har dessutom käökat kycklingwook.
Det var hur gott som helst. :)

Dock tror jag silveryran kommer dö ut. Det är sjukt lite folk.
Dessutom har dom ju tagit bort tivolit och så. Tråkigt.
Nåja. Jag klarar mig utan det. Har varit skötsam hela helgen.
DET ÄR RIKTIGT NICE. :) :) :) :) :) :) :)
KOMMER INTE VARA AVUNDSJUK PÅ ER SOM ÄR BAKIS I MORGON!! :D



Skjutsade hem bilen och ägarna för en liten stund sedan.
Så nu överväger jag starkt att soooova.

Jenni . - * Silveryrankväll
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0