Lekt frisör

Idag har jag spelat minigolf. Jag kan säga att jag vann inte poängligan! :P
Hahaha, men det var roligt.
Vi körde lagtävling, dock vet jag inte vilket lag som vann.
Troligtvis mitt, såklart. ;)

Har varit till Östansjö och plockat på mig lite grejer.
Mamma och moster har storrensning där.
Kommer bli kanon till nya lägenheten. :)
Dock måste ALLT tvättas/diskas upp. Men det är det värt.

Ikväll har jag lekt frisör på Thea.
Det blev riktigt bra. Ska klippa henne sen också.
Hur det ska gå, vet jag inte, men hon har då sagt att det är okej.
Hon har väl sina knep ;) Dessutom ska jag klippa Adam.
Blir det inte okej, får han väl snagga av det ;D Hahaha.
Funderar ibland på om man inte skulle blivit frisör.
Nåja, man får väl se.! ;)

Kanske, kanske att vi åker till grannkommunen i morgon.
Inget är bestämt, men det skulle ha varit gjort.
Skulle behöva en och annan kartong, vill jag lova.
Men vi får väl se. Fort kanske det blir på tisdag!

Jenni . - * Lekt frisör
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0