Flytt

Gjorde två inlägg.
Och jaa, jag vet att det andra blev rätt rörigt. :P

Idag har jag ätit nice middag. Kräftor hos Thea och Danne!
Oooh, så gott det var. Jag åt alldeles för mycket.
Men så kan det gå ibland. ;P

Ikväll har Adam och jag varit och tittat i Emil och Saras hus.
Dessutom så blev vi flytthjälp.
Snabbt gick det då. Så vi vet ju vilka som ska få hjälpa oss. ;)
De kommer få det riktigt fint, tror jag.
Så snart har vi nya lägenheten. :D
Sååå roligt. Ska packa färdigt i lägenheten i morgon.
Dessutom ska vi åka till Swillo och prata lite och så!
Jag har en plan, eller vi har en plan kanske jag ska säga.
Så nu är det bara för mig att packa ihop det lilla jag har hemma som ska flyttas.
Egentligen så är det bara kläderna jag behöver packa, allt annat är redan nedpackat.
Sen så ska vi köra lite saker till Adams föräldrar, eller kanske till Loholm, vi får se.
Det ska göras i morgon. Så det bara är att bära ut allt annat som ska till lägenheten.
Sen så är ju städningen kvar här på Bergsgatan, men det kommer gå supersnabbt.
Det är ju inte en speciellt stor lägenhet.

Så vi har förhoppningsvis flyttat allt innan helgen.
Jag hoppas det i alla fall.
Sen så kommer det ju mer saker från IKEA, men det kan också behövas.
På fredag åker vi ner till Umeå och på lördagmorgon åker vi ner till Sundsvall för att hämta bilen.
Då går vi in på IKEA för att handla. Sen får vi se hur mycket som går in i bilen.
Det som inte går in får vi väl skicka, helt enkelt.
Det ska nog bli bra i slutändan! :)

Jenni . - * Flytt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0