Vad hände?

2009 - vad som hände!

  1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
    Svar: Dansade zorba i Grekland! :D
  2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Svar: Jag hade inga nyårslöften!
  3. Dog någon som stod dig nära?
    Svar: Nej!
  4. Vilka länder besökte du?
    Svar: Norge och Grekland :)
  5. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
    Svar: Mer sol!
  6. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
    Svar: Hm, PDOL-helgen var inte dum, fast Grekland kanske ändå var bäst. :)
  7. Vad var din stösta framgång under 2009?
    Svar: Att få jobba under hela året.
  8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Svar: Faktiskt inte, rätt skönt!
  9. Bästa köpet?
    Svar: Oj! Min nya vinterjacka kanske (fast den är vit)
  10. Vad spenderade du mest pengar på?
    Svar: Kläder skulle jag tro. (Inte på skor :P)
  11. Favoritprogram på tv?
    Svar: Desperate Housewives
  12. Bästa boken du läste?
    Svar: Män som hatar kvinnor
  13. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
    Svar: Fyllde 20år! - Gick på systembolaget! Käkade tårta med familj och vänner, avslutades med utgång. :)

Jaa, fast jag gjorde väl mer än så måste jag få tillägga.
Måste leta åt ett nytt jobb. Men det känns verkligen inte lockande.
Hövva. Dessutom så finns det ju inga jobb heller. Jobbigt.
Måste väl höra mig för, runt omkring och se vad som finns.
OM det finns något så att säga.


Jenni . - * Vad hände?
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0