Nöjd

Tävlingen idag gick finfint.
Dessutom var vi klara på REKORDTID. Det är NICE! :)
Sitter hemma nu och väntar på middag.
Dagen har verkligen gått som smort.
Lite fel i några papper, men i slutändan så gick allt bra! :)
För min egen del så blev det både vinster och förluster.
Dock ingen pallplats, men de hade jag inte väntat mig heller.
Jag är nöjd helt enkelt, för en gångs skull :) Jag har ju inte tävlat på över 2 år.
För de andra gick det bra, om jag får säga vad jag tycker. =)
Vet inga exakta placeringar.
Däremot så handlades det vääääldigt lite i fiket i år.
Nåja, det är något vi får se över till nästa år. =)
Nästa år kommer jag inte baka 200 bullar. :P
Måste ändå skriva TACK till Storuman för deras hjälp.!
De är GULDvärda på våran tävling. :)

Mat nu.
Kanske utgång senare!

Jenni . - * Nöjd
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0