Vill bort

Jag vill på utlandet. Jag vill sola och bada och ta det lugnt.
Jag har suttit ute idag på "balkongen" nere.
Det är såååååååå härligt. Jag skulle lätt åka.
När som helst.! Kanske inte riktigt vart som helst.!
Men ni fattar. :P
Det skulle vara sjuuukt nice.!
Jag har mersmak från Grekland tror jag!
Dock så tror jag inte att det kommer bli någonting.
Då kanske jag får åka ner till Anna i Stockholm i stället.
Det är inte utlandet, men det är något annat i alla fall.
Funderar på att åka ner i Oktober till henne.
Det är väl dock osett ännu. Hade tänkt dra med Sanna också.
Skulle vara riktigt nice! :)
Nåja, det löser sig alltid.

Funderar på att ta en promenad in till byn.
Numer har man ju inte så långt! :P Haha.
Eller så kanske jag sätter mig ute.
Det lär visa sig vad som händer.!

Jenni . - * Vill bort
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 @ 19:55:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0