Torsdag

Jag kan inte påstå att jag är på ett lysande humör idag.
Dock kan man ju ha sådana dagar ibland. :P Haha.
Nåja. Efter regn kommer solsken, eller? :)

Har insett att jag är sugen på att åka till stan och shoppa.
Dock kommer det inte hända. Har annat att tänka på.
Som lägenheten, eller de sakerna som vi inte kunde handla i Sundsvall på IKEA.
Såå, vi måste på IKEA. När vet jag inte. NU, helst, men det hände inte :P
Jobbar i helgen, så kanske nästa helg eller helgen efter det. Eller nått. Haha.
Snacka om beslutsångest. ^^

Har kommit fram till att jag fyller år snart. (tre och en halv vecka)
Men det är snart. Det enda jag kommer önska mig är pengar, så jag kan köpa en systemkamera.
Det är det enda. Sen om jag får det eller inte, det återstår väl att se. :P
Dessutom måste jag hinna in på skoaffären här hemma innan dess.
Fick ett presentkort där förra året, som det är dags att använda.
Hittar jag inte ett par skor blir det nog smycken eller smink.
Jag har en del att spendera, så jag lär inte komma hem tomhänt den dagen!


Jenni . - * Torsdag
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0