Nice

Jag kan lova att jag mått min del av motion idag!
Har nämligen cyklat på jobbet.
Rätt okej, men det har regnat typ hela dagen!
Inte helt okej alltså. Men vad ska man göra.!
Köpa sig en arbetsbil kanske? :P
Nae, i morgon var det inte lika mycket, dessutom ska jag vara med en del som har bil.
Så det känns betydligt bättre! :)

Ikväll har jag varit med Sanna och Thea.
Vi såg fångarna på fortet.
Och i morgon är det final. Det ska bli intressant. :D
Sanna åkte hem efter det var slut och Thea har just farit.
Var riktigt trevligt. :)

Nu väntar jag på han som ska komma hem från Maurliden.
De var inte så långt borta. :)
Nice de.! :D

Jenni . - * Nice
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0