Måndag

Internet i nya lägenheten är inte det snabbaste, därför det blir lite långt mellan uppdateringarna!
Just nu sitter jag på jobbet.
Slutar jobba klockan sex istället för klockan halv tio. Det är rätt nice ska jag meddela.
Dock blir det att jobba liiite längre på lördag, men det är helt okej! :)

Har nu kommit in rätt bra i lägenheten. Vilket är skönt.
Dock ska det upp lite mer gardiner och så. Sen så ska det väl städas upp lite. :P
Helt AWESOME! ;)

Helgen har varit kraftigt lugn, blev inget Piteå.
Var hemma med folket istället. Fredag var vi ute på Harrys!
Var riktigt nice.
På lördagen var det Hamnfest, men jag var aldrig där.
Adam och jag åkte till Ånge och hälsade på.
Dessutom så käkade vi tårta hos Anna som numer ska kallas "storAnna" istället för "lillAnna". Haha.
Enbart för att hon nu får gå på systemet. :D
På kvällen var vi på Hornavan. Trevligt men föööör mycket folk.
Dessutom blir jag så jävla less folk som inte fattar vissa saker och ting.
Nåja. Det var då det! :P

Jenni . - * Måndag
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0