Kvällen :)

Det har varit en riktigt chill kväll. Har varit med Sanna.
Linn var bara med ett tag så hon räknas inte :P Hahaha.
Alltså jag förstår inte hur vi kommer in på så mycket olika samtalsämnen varje gång vi är med varandra.
Jag klagar inte, det är snarare väldigt intressant.
Dessutom har vi spelat TP ikväll. Alltså varför har de en del frågor, kan man undra. :P
Hahaha. "Taa Dah Da Na Na" Eller hur det nu var?! Hahaha.
Var kanske lite för trött, men det är nice.
Gick hem, inte så långt ;) Hehe.
Det börjar vara mysigt ute, snart ska jag börja elda ljus! ;)

I morgon är det jobb som gäller. Kommer bli kanon.
Börjar nio, så det är ju inte allt för tidigt så att säga!
Ska hoppa ner i sängen och sova nu tror jag!

Jenni . - * Kvällen :)
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0