Helgen

Har verkligen inte haft lust att skriva, men nu så :P

Helgen har varit lugn, vilket är skönt!
I fredags så var jag hos Emil och Sara.
Adam skulle spika upp lister och jag gosade med Mira.
Dessutom hakade jag på när Sara skulle upp på BVC med henne.
Så nu vet man hur det går till ;)

På kvällen blev det middag på mathörnan.
Sen så var jag med Sanna. Färgade hennes hår.
Blev riktigt bra. Tänk om man själv var så jävla snygg i håret.
Som vanligt så blev det en del prat, men jag menar, vi är ju ändå brudar ;D

Igår gjorde jag ingenting, var inte på något topphumör direkt.
Såg Shutter Island, lite skum, men helt okej!
Annars så hände det inte så mycket.

Idag är det bra väder och jag har varit vaken sen klockan halv nio.
dock har jag inte gjort något än.
Ska ner i källaren och greja på i tvättstugan skulle jag tro.
Sen när Adam kommer hem så ska vi beställa från IKEA, det är dags nu!
Fast det kan vi kanske göra ikväll. Det löser sig :P

Jenni . - * Helgen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0