Fredag

Hihi. Jag väntar med spänning på att Adam ska komma hem från Umeå ;)
Dock kanske jag inte hinner se nya pärlan ikväll, för att jag jobbar.!
Men jag loooovar, jag kommer hinna se den ;)

Jag jobbar jämt nuförtiden, men då kommer det in cash, vilket kan behövas!
Jobbar då idag och även på söndag, sen nästa helg också.
Så det är kanon! Då har man något att göra om dagarna!

I morgon överväger jag starkt att åka upp till stugan och plocka hjortron.
Om nu inte kusinKajsa plockat allt redan! ;D Hon får se till att spara en fläck till mig ;)
Vet inte riktigt varför jag ska ha hjortron. Det är något jag fått för mig.
Men det kan vara typiskt bra att ha! :)

Idag är det kanonvarmt, föööör varmt på jobbet.
Det är cirkus 26 grader inne. Inte helt okej. :-/

Jenni . - * Fredag
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0