Aprilväder

Jaaamen just!
Aprilväder som det heter finns tydligen av en anledning.
Det är såååå tråkigt väder nu. Jag blir helt ledsen!
Jag vill ha sol så man kanske kan få bli lite brun, men icket.
Blä blä blä för det.
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Borde nog sova en stund till, men jag vet inte om det är värt det. :P
Fast det är väl alltid värt att sova. Nåja, det blir nog bra iaf.
Eldar och försöker få upp värme här hemma, det går ändå bra! :D Haha.
Idag ska jag försöka hinna träffa folk. Vi får väl se vilka det blir.
Ikväll ska jag vara med Sanna, Odd och Johan (?). Om jag nu fattade rätt från gårdagen.
Det löser sig. :D Haha.

Fy fan, om en vecka är det Storuman och SM som gäller.
Jag är helt otaggad. :P Funderar på att dra en kort promenad med musik och försöka tagga till lite.
För det smäller bara till så är vi där.
Som det verkar så är vikten "klar" nu! Kollade mig på vågen på jobbet igårkväll. Det ser lovande ut! ^^
Dock är det ju kvar en vecka.! När jag vägt in mig ska jag köpa något gott och äta med andakt.! Det är inte ett skämt.! ;) Typ chips! Jag älskar chips! ;)
Haha, fast jag kan fort ändra mig! :D

Nae, nu ska jag föra över musik till mp3 spelaren.

Jenni . - * Aprilväder
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0