Working

"Remember the time
When you were here inside my dream
I wish you'll be mine
You're understanding what I mean
Discover and see
That you're the only one for me
Together we'll be free
That's how it's meant to be

Have you ever felt so lonely
You're the one and only
Did you ever cry
Why did you say goodbye"

Vadå gammal goding!!! ;-)


Sitter på jobbet, där det är rätt lugnt.
Faktiskt så ska jag göra ett ryck, typ nu. :-P

Förövrigt så har jag gjort en smörgåstårta idag. Mums.
Dock så får man inte äta den förrän i morgon.
Det är pappas tårta, för den som ville veta. ;-D

Jobbar till klockan fem i morgon.
Känns inte allt för roligt, men är det så här dåligt väder, så kanske det är lika bra.
Annars måste jag säga att det är rätt lugnt.
Men ibland så tänker man inte så långt.
Det kommer bli bra det också.
Bara jag får, ehrm, tänka eller något. ;-)

Jenni . - * Working
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0