Snaaaart

Idag har man då inte varit speciellt pigg.
Har kännt mig hängig de senaste dagarna.
Förhoppningsvis går det över. :-D
Åker till Luleå/Sunderbyn i morgon.
Då får man se något annat, för en stund.
Ska jobba resten av veckan.
Dessutom ska jag och Madde göra ett jobb på onsdag.
Då hoppas jag på bra väder. :-)

Tydligen så har hotellet som vi skulle till i Grekland STÄNGT.!
Förmodligen konkurs eller något.
Men det nya hotellet som de pratade om såg inte så dumt ut, snarare bättre. :-D
Då klagar man inte. ;-)
Det börjar dra ihop sig.
Måste hämta väskor i morgon eller så. Dessutom ska det tvättas lite.
Eller rätt mycket :-D
I helgen ska lägenheten städas, så det är fint när man kommer hem.
Och förresten är jag INTE ledsen att jag missar marknaden. :-D Haha.
Nu är det fan inte långt borta alltså..

I morgon ska jag vara med Therese och planera lite.
Det kommer bli bra. :-)

Nae, nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och läsa eller nått.
För jag ska upp tidigt. :-P


Jenni . - * Snaaaart
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0