Mycket på en dag

Vilken dag.!
Trodde inte man kunde göra så mycket på så kort tid. :-P

I alla fall så har jag jobbat idag. Till klockan fyra.
Efter det var det bara att bege sig hemöver.
Hämta lite saker för att sedan åka förbi mamma och pappa.
Lämna Adams pass, det ska nämligen tas en kopia på alla pass ifall vi blir rånade. ;-)
Dessutom så hämtade jag pengar. Ska göra en tårta till mor.
Hon fyller år på lördag och även Alexander. :-) Ännu mer tårta.
När vi hämtat det, så plockade vi upp Therese.
Handling inför i morgonkväll. Det kommer bli kanon.
Och framförallt MYCKET mat. Det kommer räcka i flera dagar (kanske) ;-)
Sen så har det bara varit en massa flängande fram och tillbaka.
Självklart så glömde vi handla det vi verkligen hade tänkt handla - tvättmedel.
Men det fick bli efter middagen.
Käkade pizza till middag, det var nice.
Sen har jag även hunnit med att träna. :-D
Så skönt. ;-)

Fick dessutom en lite försenad present av Madde idag.
Det var ett par örhängen och en ring. Från Venedig dessutom. ;-) Hehe.
De var jättefina. :-)
Tack Madde.

Nae, nu ska jag göra lite nytta här hemma.

Jenni . - * Mycket på en dag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0