Luleå

Idag så har jag varit till Luleå med mor min.
Det var rätt nice att få se något annat. :-)
Shoppade inte allt för mycket. Lite smycken och "bra att ha saker" inför resan.
Dessutom gjort jag en kroppsscanning. Man kollar typ muskler och fett osv.
Rätt intressant, men hur fasiken kan en våg räkna ut det.
Nåja. Fick i alla fall med mig resultaten hem. :-D
I Sunderbyn hade jag tänkt leka Rally-Kalle, men det gick sämre.
Fordonet var tungstyrt nanting. :-P

Ikväll har jag hunnit vara med Therese en sväng.
Har mest suttit och pratat och kommit fram till både det en och det andra.
Får se hur det blir med våran middag till helgen.
Ska kaaanske baka en tårta till mamma, men bara kanske.

Nej, nu ska jag sova. Ska jobba i morgon.

Jenni . - * Luleå
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0