Inte så lite regn

Fyfan vad det regnar. Blää.
Men kanske lika bra. Ska städa undan och fixa här hemma.
Jobbar kväll i morgon och på fredagkväll så ska jag baka.
Så jag har vad jag gör skulle jag tro.
Ska in på konsum efter middagen och handla det jag behöver.
Måste dock förbi mamma och ta recept på smårgåstårta.
Om jag nu kommer göra någon, det återstår att se.
Det kommer ta tid. :-P Något som jag inte har.
Nåja, det löser sig.

Förövrigt så ska jag bege mig till Therese i regnet.
Inte coolt, men då får jag prova det nya paraplyt.
Det kanske inte allt funkar, så jag blir dyngsur.
Dock tror jag inte det. Men det återstår att se.

Nej, nu ska jag fara.
Skriver mer senare.

Jenni . - * Inte så lite regn
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0