Funderar

Jag är förjävla lat för den som vill veta.
Jag känner mig som en soffpotatis, skulle nog ha följt Sanna på gymmet idag.
Men nae, man är ju trög. :-P
Nåja. Istället blev det tårta på Villagatan. Haha.
Inte direkt bättre, men gott. ;-)
Jag måste göra ett träningsschema eller något.
Dock så är jag väl inte allt för imponerad på vädret alla dagar.
Idag har jag beställt från gymgrossisten med Sanna.
Det kommer bli fint.
Har dock inte varit in på sporthallen och kollat priser som jag pratat om.
Ska väl göra det, men jag vet inte om jag tycker att gymmet är så bra, men de ska ju tydligen renovera lite.
Det kan man ju tycka var på tiden!

Annars så händer det inte allt för mycket, jobbar i morgon.
Rätt nice, då har man något att göra, men frågan är hur länge man har något att göra.
Jobb växer ju inte på träd här.
Och jag vet vad jag INTE vill göra, men i slutändan kanske man får bita i det sura äpplet.
Men det är osett ännu.
Spelar nog ingen roll vart man än bor, det är nog dåligt med jobb överallt.
Men någonstans så känns det som att det kommer lösa sig.
Det brukar göra det.

Funderar starkt på att åka till Umeå nästa helg.
Bara för att få se något annat!
Skulle vara rätt nice att få komma bort.

Nej, nu är det bäst att sova.

Jenni . - * Funderar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0