Blåsigt

Idag blåser det! Inte så lite heller.
Speciellt uppe på Uljabouda.
Vi har alltså varit och kollat på vindkraftparken idag.
De är ju inga små vindsnurror det där.
Men det är ju bra om det blåser där. ;-) Haha.
Ganska mäktigt måste jag erkänna.
Sen så skulle vi hitta stugan från berget, men det gick lite sämre.
Man såg bastun som en pytte-pytte fläck mitt i allt.
Man ser till Mullbacken också. :-D

Sen har jag lekt salong eller nått i den stilen hos mamma och pappa.
Provade ett par vaxremsor som mamma hade.
Nog funkar det, kan jag meddela. :-D
Sen så klippte jag pappa. Så han ska vara fin när vi ska på utlandet.
Adam däremot, har jag inte fått klippa ännu.
När han har tänkt hinna det skulle jag vilja veta. ;-)

Nu händer det inte så mycket, laddar lite inför träning ikväll.
Ska bli skönt, dock tror jag inte att jag kommer träna hela tiden.
Har lite saker som måste ordnas.

Jenni . - * Blåsigt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0