Hundvakt

Jag har jobbat heeeela helgen.
Vilket känns rätt okej, men man jobbar ju när alla andra är lediga.
Meeen, till helgen är jag ledig.
Däremot så har jag kväll/natt idag.
Inte coolt. Men det är bara att bita i det sura äpplet. :-)
Jobbar "bara" till på onsdag, sen är det långhelg.
Men det kommer bli skitskönt för min del.
Dock så kommer jag nog INTE gå ut till helgen.
OM jag då mot förmodan skulle göra detta så kommer jag nog inte dricka.
Är verkligen inte sugen.
Bullbaket som jag hade tänkt göra förra veckan blev inte pga. jobb.
Men på torsdag tror jag att det blir av. :-D
Haha.

Förövrigt så är det rätt okej.
Är hundvakt på Villagatan tills på torsdag.
Rätt nice, för då har man en anledning till att gå ut. :-D

Nae, nu ska jag ta och åka iväg.
Sen börjar man jobba klockan tre. :-P

Jenni . - * Hundvakt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0