Grekland, Rhodos

Grekland, Rhodos

Det har varit helt underbart att få vara borta en stund.
Att det då var till värmen man åkte gjorde ju inte saken sämre. :-)
Första dagen så gjorde ingen av oss speciellt mycket.
Vi tänkte vänja oss med värmen och det gick fint. :-D
Sen så blev det ett dopp i poolen efter många om och men.
Adam fick bära ut mig i vattnet, för jag är en badkruka. :-P
Inte coolt, men det var skönt när man väl tagit sig i.
Andra dagen gjorde vi en promenad runt Ixia ("samhället").
Vi tyckte inte att vi gick så långt, men när vi skulle hem insåg vi att det var en bra bit till hotellet.
Men det är så det kan bli. :-P
Som en del vet så har jag dille på skor.
Tittade in i ett skyltfönster där jag såg ett par riktigt snygg skor.
Jag såg priset också. 260 euro = ca 2600 SEK. Så det blev inget av med det.
På lördagen så åkte vi in till Rhodos stad.
Ett som är säkert är att jag skulle inte vilja köra bil där.
KAOS säger jag bara.
Först gick vi i "små"båts hamnen. Inga små båtar alltså.
Såg min drömbåt, dock så kommer den nog inte att infinna sig i skepssviken någonsin, med tanke på storleken och framförallt priset. ;-D Haha.
En del verkar ha ruskigt mycket pengar.
Sen gick vi in i gamla stan. WOW!
Hur fasiken kunde det bygga så förr i tiden. Det är helt ofattbart.
Man blir verkligen imponerad!!

Självklart har vi hunnit sola och bada också.

Maten har varit riktigt bra. Och allt annat med.
Dock så blev det väääldigt myggigt om kvällarna.
Jag räknade ihop mina myggbett en kväll, BARA 75 st. ;-) Härligt.
Mer än så tänker jag inte berätta nu om Grekland.
Det skulle bli för långt. :-P



Att komma hem till Sverige var inte det häftigaste.
Vi hade nog alla räknat med att det skulle vara kallt.
Men inte att det skulle vara plogkarmar från boliden.
Usch. ;-)

Nu har man ju varit hemma några dagar.
Vilket har varit rätt skönt, men ändå inte. :-P
Min säng är den skönaste av alla. ;-)

Jag kommer nog inte lägga ut några bilder.
Det tar för lång tid. Om jag gör det, så får det bli ett senare projekt.

Jenni . - * Grekland, Rhodos
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0