Vill veta

Sitter på YouTube och lyssnar på Gamla godingar.
Ritkigt nice.. :-D

Vill ni veta något riktigt roligt?
Adam o någon fler från firman ska lägga om taket här på huset.
Haha, och vem får inte sovmorgon i morgon?
Jo, Jenni kommer ju inte direkt att få sova. :-P
Jag lovar att Adam kommer att banka E X T R A mycket på taket för att han vet att jag vill sova.

Nåja, vi får väl se hur det blir med den saken. Börjar jobba halv ett till tre i morgon.
Vilket egentligen känns riktigt meningslöst på ett sätt.
Men man får ju lön för mödan, eller hur var det?

Jag har små problem.
Vill åka till stan, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra där.
Haha.
Äta på Kina eller Max o sen åka hem kanske. :-P
Från början var det för att jag ville ha kläder, men jag vet inte riktigt länge.
Nått sommarsnyggt till i sommar kanske. Ahaa. ;-)
Vill ha mitt sommarschema NU!

Jenni . - * Vill veta.
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0