Fix o Trix

Gårdagens inlägg kom aldrig upp. :-/
Undra vad detta kan bero på, kanske för att jag var sååå trött.
Igår var jag i alla fall upp till syster min, hon fyllde nämligen år.
Så lite tårta blev det, det får man unna sig. :-)

Har fixat till bloggen lite, vet inte riktigt om jag är supernöjd.
Men det får duga till jag kommit på något bättre, vilket inte ska ta allt för lång tid.
Om det inte är någon som är duktig och vill hjälpa mig.! :-)
Nåja.
Det har regnat hela dagen! Blää.
Man är verkligen inte på topphumör då.
Dessutom så kom det lite snöblandat regn nyss.
Inte så roligt. :-(
Förhoppningsvis bättre till helgen. :-)

Jenni . - * Fix o Trix
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0