Yeo

Hm. Jag vet då inte riktigt om de var så "häftigt" att jobb natt.
Eller jaa, jag har ju som juor. Har inte riktigt sovit så bra, men de kanske blir bättre nästa gång.
Förhoppningsvis. :-)
Kom hem tjugo över sju i morse och då la jag mig igen. Sov till halv ett ungefär.
Skööönt ska ni då veta. :-)
Sen så for vi o handlade och åkte till sporthallen för att kolla på innebandy.
De är Alex och Kevin som spelar slutspel mot tre andra lag.
Dock så förlorade de matchen vi såg, men de kan ju kanske bero på att en utav dommarna hade käkat bromolja eller nått.
Jaa, ialla fall så skulle hon nog inte har stått där på plan.
Nåja, de ska då spela en match till klockan sju, så då hoppas jag att de ska gå bättre.! :-)

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0