Usch.

Jaa, idag så har jag skrivit till hon som har hand om min distanskurs.
Har inte fått tag på boken som jag beställde på bibblan, förra måndagen. :-/
Känns inget vidare.! Dom har kanske glömt mig, så jag ska in där nu när jag slutar.
Ska jag kunna läsa kursen kan det vara bra med en bok...
Senare så ska jag o Adam in på Martins och kolla om dom har nått som viv ill ha till lägenheten.
Fick ju ett presentkort i julklapp. Så de ska bli roligt att kanske komma hem med nått nytt! :-)
Sen ska de även handlas mat. Vi ska sova i lägenheten inatt. :-)

Annars händer det inte allt för mycket.
Måste planera in en helg när vi ska till Umeå och
städa ur lägenheten och få den slutbesiktad.


Jenni . - * Känner stress..!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0