Tetris

Jobb jobb jobb. Jag tycker om mitt jobb. :-)
Jobbar i morgon för första gången från klockan 07.00!!
Och det ska nog gå bra. :-)

Jag måste bara säga att jag gjorde den absolut godaste korvstroganoffen idag.
Hel nöjd är jag.! Haha.
Mums.
Har även funderat på att baka muffins någon dag.
Meen, jag fick ju för mig igår; att jag skulle hämta i stort sett alla frysvaror hos mamma o pappa.
Så de är inte så mycket plats kvar där inte.
Det var typ som tetris. ;-) Hehe.
Håller på att tvätta nu, ska ner och kolla om de är färdigt.
Ska ut och handla glödlampor efter det och sen ska jag läsa.
Skrev ut pappren igår så de blir lättare att se vad man ska kunna. :-)
Så de kommer bli kanon.

Nae, ner till tvätten.! Adjöss.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0