Marknad

Så jäkla skönt att vara nykter ikväll och bara chilla.
Igår kan jag ju säga att det blev tillräckligt, men inte för mycket.
Så jag hade skitroligt. Först så var Anna, Frida och Sanna här i lägenheten innan vi åkte vidare till Ida.
Och där var det livat ska jag säga er. Men roligt som fan.
Hade tänkt åka på hatten, men de blev medan och lika bra var kanske de.
De var inte allt för mycket folk, men desto bättre än att man ska knuffas för att få komma fram. :-)
Så de var nice.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, har som varit halvbakis. :-/
Men det är en smäll man får ta.
Ikväll så for vi till Odd och hämtade upp Sanna som vi skulle vara med.
Körde till Emma också och sa Hejsvejs. :-D
Sen hem till Sanna. Där har vi suttit och snackat till nu typ.
Har just kommit in genom dörren.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0