Jobb

Har min lilla sovmorgon idag, dock så är jag inte så sova. :P
Men lika bra är de.! ;-) Då kanske man får något gjort istället.!
Ska laga lunch till min favorit som kommer hem.!
Sen så får han köra mig till jobbet, ska jobba från tolv till åtta.
Eller nått sånt. De kommer bli bra! :-)
Igår så var vi då som sagt in på Martins och jag hittade ett par svarta panellängder
och fransgardiner (heter de så kanske?).
Ja, i allafall så blev det kanonsnyggt.
Dessutom var vi in på Granns och jag hittade ett brödskrin som jag ville ha.
Men när vi då kommer hem så är de fel färg (mitt eget fel eftersom jag inte kollade),
men då är de också trasigt, eller jaa, snarare buckligt. Så de ska Adam få lämna tillbaka idag.!
Får helt enkelt köpa ett när vi åker till stan eller så, OCH då ska jag komma ihåg att titta!! ;-)

Nae, nu ska jag väl göra nått vettigt här.

Jenni . - * Förstår sig inte på folk!
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0