Tjuvsovarn

Sitter nu i lägenheten.
Ska flytta till Villagatan ikväll.
Ska bo där tills på torsdag.
Anders o Elsy ska till Umeå, så vi ska vara hund o kattvakt.
Det blir säkert kanoners. :-)

I fredags käkade jag tårta för kung och fosterland.
Var hos fyra stycken. :-D Där på slutet gick det tungt.
Var dock väääldigt gott. ;-)
Dessutom så var jag chaufför, vilket också var bra.
Då har man ingen ångest dagen efter :-D Haha.

Jobbade natt inatt för Anna.
Så jag har tjuvsovit 3 timmar idag eftersom jag inte sover så bra på jobbet.
Men det var skönt det med. :-)

Nae, nu ska vi åka upp och göra middag. :-)

Bilder kommer senare. :-)


Jenni . - * Tjuvsovarn
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0