Talludden

Igår - Talludden.
Jenni - Hatar folk.

Som sagt, Talludden igårkväll..
Var riktigt skoj på vägen dit, men de är som det ska vara.
Kom fram o skulle gå in o kissa. Tror ni de gick.
Liiite lång kö. Nåja, men det gick som över. :-D
Träffade en hel del arjeplogare som också skulle in.
Dessutom så träffade jag Rebbe, det var inte igår som hon sa.
I discoladan är det ju som vanligt fullt ös.
MEN alla o då menar jag alla ska knuffas så jävligt och framförallt, stå längst fram.
Jag hatar folk.
Sen så var det ju några idioter som skulle slåss.
Fortfarande som vanligt. :-P Haha.

Nåja, men jag hade då en trevlig kväll. :-)
Tack Ida än en gång för att du körde.!

Jenni . - * Talludden
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0