Nice

Jaa, gott folk, vad händer här då, inte så mycket skulle jag vilja säga.
Har varit o tränat armbrytning ikväll för första gången på länge.
Var riktigt nice, men jag kommer att ha ont i armarna i morgon.
Det kan jag nästan slå vad om. Var ändå en rätt chill träning.
Var bara Madde, Anton, Marcus o jag som tränade.
Men lika bra var det. :-) Haha.

Har varit en riktigt städtant idag, har hunnit rätt mycket.
Dessutom är ju karln inte så dålig han heller.
Så nu kanske man kan leva i denna lägenhet. :-D
Haha. Saknas en byrå som vi ska få ta från Villagatan och en skohylla eller två. :-D
Jag har fler än ett par skor så att säga.
Ska väl hålla med bror min, det är ta mig fan en sjukdom.! ;-) Haha.

Jobbar nio till tre i morgon.
Rätt skönt. :-)

Jenni . - * Nice
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: Ida

7 par nya skor har jag skaffat denna månaden. Det är inte en sjukdom, det är.. kvinnligt. ;D

2009-06-04 @ 23:54:53
URL: http://hjortronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0