Men bra

Idag har jag lekt duktig i lägenheten.
Har dragit fram soffan och dammsugt under den.
Sen så fick jag även för mig att jag skulle putsa fönstret.
Haa. Det gick väl sådär. Det var äckligt skitigt. :-P
Men nu är det gjort i alla fall.
Sen gick jag ner till Gökstigen och solade lite.
Eller jaa, rätt mycket, två timmar drygt.
Men syns det något? Ytterst liiiite. :-P
Som vanligt då. ;-)
Behövs några svängar till i solen innan jag är brun.

Till middag idag blev det en god sallad.
Adam chockade och sa att han ville ha det.
Normalt sett så gillar han inte sallad.
Han har nog fått solsting på jobbet och han håller med om det. :-D
Funderar starkt på att ta mig glass eller en smoothie.
Det är varmt. :-) Men skönt.

Jenni . - * Men bra
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0