Lätt?

Jag och Therese åkte och solade i Nåtti idag.
Det var riktigt nice. Dock så kom det största molnet som fanns förbi.
Så då gav vi upp.. :-P

Ikväll har det inte hänt allt för mycket.
Har varit med Adam och Andreas.
De skulle bygga sandslott i Nåtti.
Men sanden var inte nog bra, så det blev inget slott.
Sen så har vi bara suttit och snackat i lägenheten.
Trevligt det med.

Har fått svar från MiROi idag.
Hon ville att jag skulle fixa till två stycken uppgifter.
Hur lätt är det när jag har lämnat igen boken?
Inte så lätt, Nej.!
Så jag måste förbi på bibblan för att se om dem skickat tillbaka den.
Annars så får de väl beställa efter den igen. :-P

Jenni . - * Lätt?
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nåtti is the shit. Dock så tycker jag du kan hänga på till Kraja imorn fm om du inte ha nå anne planerat. ;)

2009-06-24 @ 12:08:33
URL: http://hjortronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0