Hm

Nu är jag less.!
Vid fyra ska jag ta minitysken och hämta upp Adam.
Sen så blir det middag o kanske lite mer städning.
Har då som sagt pluggat idag, men tog en paus och satte upp väggdekorationen som jag köpte när vi var över till Norge.
Jag ska nog bli inredare. Fy fan så snyggt det blev.
Får se vad Adam säger om det.

Hoppas för allt i världen att det inte regnar på lördag.
Då kliver jag inte ens ut ur bilen på Talludden. Haha. ;-)
Om vi nu tar oss dit, ska fixa en chaufför först.

Ska göra ett ryck och plocka bort lite.
Om man då hade någon form av motivation.
Det enda jag har motivation till är att beställa utlandresan.
Grekland har jag tänkt åka till.
Kanske slänger upp en bild eller två på stället när allt är bestämt.

Kom att tänka på en klockren kommentar från helgen:
"Alltså förlåt för att jag inte såg att ni var ihop!"
Haha.
Undrar vad det beror på då!? :-D

Jenni . - * Hm
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0