De löser sig nog

Borde sova kanske, men jag har för mycket tankar i skallen.
Det kan aldrig vara bra.! :-/
Känner mig riktigt nere, fastän jag har gjort en massa vettigt idag.
Fast vettigt behöver ju inte alltid vara något roligt.
Vill bort härifrån, om än kanske inte så långt.
Funderar på att bosätta mig i stugan till veckan, jobbar inte så många dagar.
Bara för att få se något annat och göra något annat.
Även om det bara handlar om stugan så skulle det nog vara värt det.
Blää för det mesta just nu skulle jag vilja säga.
Skulle vilja lägga mig under täcket ett par veckor.
Men de går ju tyvärr inte! Just nu är det enda som jag ser framemot den 18 juni.

Ge mig sommar!
Ge mig slutet av juli!
Ge mig utlandsresan!




Jag och Anna snackade på msn om morgondagen:

A: Hur onyttig vill du vara? Jag är sugen på godis!
J: Jag käkar inte godis, men du kan ju alltid köpa om du vill.
A: Men Jenni, Hahaha.
J: Jag kan ju alltid köpa naturgodis eller nått.
A: Du är nyttig alltså. fast du dricker.
J: Haha, man måste ju kompensera.


Jag är förjävla fyndig alltså.!

Jenni . - * De löser sig nog
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0