Biljetter

Idag så har jag tjänat vuxenpoäng - Jag har varit och röstat. :-D Haha.
Sen så har vi varit nere i Nåtti och fått middag, grillat. :-) Mums.
Jag blev då mätt för flera dagar framöver. :-D
Efter middagen så åkte vi till mamma och pappa.
Nu är resan till Grekland beställd!
30 september åker vi från Skellefteå till Rhodos.
Känns såååå bra. Då får man göra något annat.
Och framförallt SE något annat. :-)
Jag läääängtar! :-)

Men det var inte de enda biljetterna som är bokade ikväll.
Biljetter till PDOL är också bokade, betalda och ska bara skrivas ut.
3 stycken - Jag, Anna och Adam. :-) 3 dagars-festival-pass! Yey.
Det är väl den enda semestern i sommar. :-D
Så jag är nöjd och belåten där jag sitter. :-)

Nu ska vi nog se en film och bara ta det lugnt.
För i morgon är det jobb igen! Men bara måndag o tisdag. :-)

Jenni . - * Biljetter
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0