Värme

Varmt.
Jag funderar starkt på att sova någon annanstans inatt.
Bara för att det är SÅ varmt i lägenheten.
Det går knappt leva här.
Funderar på att sova nere på Gökstigen.
Troligtvis kommer det inte bli så. Men jag funderar på det.

Ska ta mig en macka alldeles strax.
Sen så funderar jag på att gå en promenad.
Idag har jag inget dåligt väder att klaga på.
Fast det ser ju lite mysko ut på en del ställen.
Så vi får väl se.

Förövrigt så är jag ledig tills torsdag eftermiddag.
Det känns mycket bra.
Då kanske man får något gjort.
Dessutom så måste jag göra klart religionen.
Den allra sista uppgiften.
Ska in på bibblan idag och se om de fått boken.
Annars så har hon skickat en annan uppgift som jag ska göra.

Jenni . - * Värme
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0