Regnskur

Dagen flöt på ovanligt snabbt.
Helt plötsligt var klockan efter sju.
Heelt skadat.
Var förbi och kollade postlådan hos mamma och pappa.
Väntar nämligen på ett paket. :-D Haha.
Körde förbi shell och lämnade igen Bedtime Stories.
Den var rolig, om inte annat. Men kanske lite väl förutsägbar.
På väg hem började det tokregna och inte lite om jag säger så.
Det bokstavligen stod som spön i backen.
Satt kvar i bilen ett tag innan jag ens övervägde att kuta till dörren.

Therese var förbi en sväng ikväll och jag har kollat på möbler på IKEA.
Mamma o pappa ska nog dit nästa vecka.
Beroende på när de far så får jag se om man kan följa,
annars kanske jag skickar en lista med saker jag ska ha.
Men det hade varit roligt att fara dit, då får man se något annat.
Fast det blir ju att se annat nästa vecka hur som helst.
Åker till Piteå redan på tisdagen som det ser ut eftersom Adam måste fixa ett pass.
Och i Arvidsjaur har de bara öppet måndagar och tisdagar.
Det är ju också ett jävla sätt. :-P
Så då kommer man ju då bort från Arjeplog ett tag. :-) Nice.

Ikväll har vi varit uppe på Villagatan och rivit en vägg.
Eller jaa, inte jag, men Adam och Anders. Jag tittade mest. ;-)
Jag har inte varit så arg idag, så jag behövde inte ta ut min ilska på någon vägg tyckte jag.
Så nu får vi se hur det blir med allt.
Det är alltså i köket de har rivit en vägg. Så det skulle bli större.
Det blir säkert bra.
Däremot kan man tycka att han kan engagera sig lite i hallen, snickaren där.
Men det måste han nog snart. För jag har tänkt köpa hallmöbler. Så det så. ;-)


Jenni . - * Regnskur
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0