Spekulerar

Uppenbarligen så är det musik vid Malån.
Fick dessutom höra av Sofie att det brukar vara bra där!
Vadå, KORS I TAKET!
Hade det inte varit för att vi satt på jobbet så hade jag gjort ett kors i taket.
Det kan jag lova. :-P
Har varit där en gång, då var jag kanske kring 11 - 12 år eller något.
Då åkte jag karuseller. Det var nice :-P Haha.
Dock så jobbar Fridan, men hon skulle ringa när hon hade tid.
Så då får vi se vad som händer.

Har samma schema i helgen som nästa.
Jag är alltså ledig fredagkväll. :-P
Inte så skoj, men bra betalt. ;-) Tjing.
Dock så gör det inte så mycket att arbeta Silveryran.
Gjorde det förra sommaren och det var lika bra.
Det kan jag lova. ;-) Man mår så mycket bättre. ;-)

Jenni . - * Spekulerar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0