Redan?

Om sisådär 5 timmar så slutar jag.
Jag längtar.
Just nu är jag så less på att jobba.
Dock så har jag bara ett skift kvar innan jag får vara ledig, men ändå.
En sak vet jag och det är att jag ska inte jobba inom vården senare.
Alltså jag ska inte gå någon som helst utbildning för det!
Då var det avklarat i alla fall. Ett problem mindre i djungeln av vad man ska göra senare i livet.

Hade ett super samtal med Anna igår.
Det är sjukt vad vi tänker lika.
Det måste vara sen "telepatikvällen" vi hade.
Jag vet inte hur många gånger vi tog orden från varandra.
Dessutom så sa vi "Det blir nog bra" i snitt 35 gånger per minut.
Förövrigt så vad det om PDOL vi snackade.
Kom fram till att det är mindre än två veckor kvar.
Jag trodde det var minst tre veckor kvar. Har uppenbarligen ingen koll.
Tiden går så snabbt. :-P Men det har jag konstaterat förr.

Jenni . - * Redan?
Over n' out.!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0