Hejda dig

Men hejda dig.
Du verkar inte ha koll på något plan.
Inte ens lite. Fy fan.
Har kommit fram till att det inte ens är värt att försöka.
Jag lider då inte av det.
Inte ens i slutändan. Jag mår nog bara bättre.
Så är det. Om någon annan tycker något annat så måste jag spöa dem.
Jag gillar inte läget och bör nog inte prata med dig förrän du vuxit upp ORDENTLIGT.
Det känns mest som dagisfasoner, typ sandlådan!
Man sitter där och kastar lite sand och så får den ena sand i ögat och springer och skvallrar till fröken vem det var som kastade. Lite så är det över det hela.
Som sagt.
I fortsättningen ska jag hålla käft så ingen missuppfattar det man säger eller drar egna slutsatser som man sedan får höra.
Men samtidigt är det så skrattretande.
Jag tycker mest det är så patetiskt löjligt.
Du kommer inte behöva fundera senare.

NO WAY!

Ingen nämnd och ingen glömd - behövde bara skriva av mig.
Men det är så jag tycker och tänker nu.
Och så var det med den saken!

Up yours!

Nu längtar jag tills jag kommit fram till vad jag ska göra av mitt liv eller av någon annan anledning inte behöver vara kvar i Arjeplog, för nu är jag så less att det finns inte, skönt att man snart har två veckors ledigt.
Det kommer inte direkt att spenderas i Arjeplogs Centrum. Icket.
Det händer inte i onödan. Inte ens lite.
 Det känns som en plan.


Jenni . - * Hejda dig
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ajaj Jenni det där lät inte trevligt :/

Men det är nyttigt att vara förbannad ibland har jag hört ;)



Kom snart och träna Jenni - jag saknar dig!!

2009-07-13 @ 23:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0