Händig

Värme. :-) Det tycker jag om.
Har gått in en sväng för att dricka och sätta i en till tvätt.
Ibland är man förjävla hurtig alltså.
Jag har satt ihop en byrå idag, en mindre.
Så jag har gjort min del idag. Ibland så är man ändå rätt händig ;-)
Dock så är det väl inte färdigt för det.
Ska packa hela natten. Garderoben kommer att vara mer som tom skulle jag tro innan jag är färdig.
Dock så glömmer man alltid något.
Har varit ner på Gökstigen och vattnat blommor.
Det behövdes kan jag meddela. :-P
Har även varit och kollat på Villagatan hur det går för byggarna där.
Har hunnit träffa Ida och Therese idag.
Har lovat båda en ordentlig update efter pdol.
Men troligtvis så kommer vi ha internet där.
Skulle få ta mamma och pappas mobila bredband. modligen kommer jag inte att minnas allt sjukt annars.
För det kommer vara sjukt kul. Hoppas bara att det kommer vara lika bra väder.
Det skulle inte sitta fel så att säga. :-)

Jenni . - * Händig
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0