Åska

Gådagen blev inte riktigt som planerat eftersom det kom ett hejdundrande åskväder.
Det small ju inte lite när det var som värst.
Hade öppet fönstret lite (pga värmen) och hörde några kidz som skrek varje gång det small.
Det var rätt roande på sitt egna lilla vis. Är man rädd så kanske man ska gå in.
Men det är klart, det är ju mer spännande att vara ut.
Haha, Nåja.
Men jag hann ändå ner till biblioteket innan det började regna.
Dessutom så hann jag städa hela lägenheten och tvätta.
Ibland har man verkligen energi, det skulle behövas oftare. :-P

LillAnna var förbi igår så vi satt och snackade om PDOL.
Det som sades hade blivit sagt förr.
Så tillsist så såg vi videoklipp på youtube.
Haha, det finns ändå en del sjuka saker. :-D

När jag vaknade idag hade jag tänkt gå ut och promenera.
Men det insåg jag snabbt att jag inte skulle göra.
Låg kvar i sängen för regnet hördes genom taket.
Men kanske lite senare i så fall.

Ska ringa till mamma och pappa för att se om de ska vara i stugan idag.
Tar nog bilen av Adam vid lunch och kör upp dit en sväng.
Jag tycker att det kan bli lite bättre väder, men det är väl tveksamt. :-P
Men man ska aldrig säga aldrig. :-P

Nej, nu ska jag göra mig frukost.

Jenni . - * Åska
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0