Torsdagkväll

Åker tillbaka till Arjeplog i morgon.
Studievägledaren är inte tillbaka förrän på måndag! (Kanske)
Han jag pratade med visste inte riktigt...
Så jag packar med mig de som är lätt att ta med och sticker redan på förmiddagen!
Så de är packning för heeela slanten ikväll.!!
Ska handla till pappa på Clas Ohlson och sen så ska jag väl vara iväg.
Kommer inte att köra över Skellefteå som på nervägen, utan de blir via Kristineberg.
Som vanligt med andra ord. De är 5 mil närmare.
Hoppas att det ska vara lite bättre väder än det som är nu.
De snöar. Då är de inte roligt att köra bil.
Nåja, de blir kanonBra..

Det kommer att kännas lite underligt att komma tillbaka till Arjeplog.
På ett halvår så hinner man ändå lära känna en del människor.
Den som jag kommer att sakna mest är Sara.!
Meen, som jag ska till henne, kommer jag till Umeå så ska jag höra av mig. :-)
Är ju inte riktigt färdig med staden än så att säga.
Måste ju tillbaka snart, beroende på vad som händer med lägenheten.


Jenni 
. - * Det är med viss sorg i hjärtat som jag åker hem igen * - .

. - * Känner mig lite kluven, men de är för den goda sakens skull * - .
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0