Hm

Hur jäkla svårt ska de vara att få tag på studievägledaren.
Skrev ett mail i måndags, men har inte fått nått svar.
Så då tänkte jag att jag skulle ringa.
Går in på sidan där jag tagit mailadressen.
Och nu är de en annan som står där, kanske inte så konstigt att man inte fått svar.
Dock så undrar man ju om man bara kan skita i en mailadress sådära.
Nåja, har hon inte svarat innan jag åker iväg till universitetet så går jag förbi hos henne.
De måste ju vara de smartaste.

Annars är de som lugnt här. De händer inte så mycket när man är själv.
Funderar lite på hur mycket saker som jag ska ta med mig hem nu,
jag har ju bilen, så då rymms de ju rätt mycket...

Nae, ska kika runt lite.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0