Såäre

Men kors i taket.
Det blev inget Arvidsjaur för min del.
Fick inte sova, eller jaa, kunde inte sova kanske är mer rätt.
Så jag vågade inte köra iväg. Hade nog lätt kunnat somna i bilen.
Så det kändes lika bra.
Men jag fick då tag i alla julklappar här i alla fall, så det var ju bra.
Har varit på Bergsgatan och slagit in julklappar, tro mig, där finns det julklappspapper. ;-P
Haha.
Var även upp på Villagatan och lämnade av en "julklapp". :-)

I morgon är det jobb som gäller, i alla fall för en stund.
Jag känner mig inte riktigt taggad, men jag tycker inte att jag behöver vara det. :-P
Jobbar från ett till typ nio. Beroende på när nästa personal dyker upp..
Riktigt skönt att inte ha natten. :-)
Sen är det bara en natt till.

Nae, nu ska jag natta lite. Sen gäller det att fixa här på Göken! :-D

Jenni . - * Såäre
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0