Talludden

Igår blev jag chaufför till Talludden, hur oplanerat som helst, men det var roligt.
Pappa och Adam fick fixa på extraljusen innan. Och det behövdes kan jag lova.
Det var kolsvart ute.
Jag körde förövrigt Sanna, Niki, Malin och Erika.
Riktig tjejbil så att säga. :-D
Men det var nice. :-)
Som vanligt så är det ju bråk där, men inte som sist jag var där.
Tack för det i alla fall.
Dansladan var tvungen stängas av för en låg medvetslös på golvet.
Sen öppnade den inte mer. Killen fick åka ambulans.

Att köra hem gick bättre än jag trodde.
Så det var bra.! :-)
Inte allt för mycket bilar som körde åt samma håll.
Nice.!

Nae, nu ska jag vara lite social.


Jenni . - * Talludden
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nehej du hjärtat, skor får man aldrig för mycket av! Jag har nyss beställt 7 nya par :) 2 par pumps, 1 par varma till vintern och 4 par stövlar/stövletter i olika färger :) Somliga går i trasiga skor, jag går alltid i nya skor.

2009-08-30 @ 15:30:00
URL: http://hjortronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0