Onsdag

Om jag har träningvärk idag? Men OJA.
Det är inte speciellt roligt, har varit stel som ett järnspett hela dagen.
Nåja, men nu börjar det då släppa lite i alla fall.
Det enda positiva med att ha träningvärk är väl att då känner man att man har gjort något.
Möjligtvis det enda. ;-)

Jobbar i morgon från halv ett till tre.
Ascoolt, not. Man hinner knappt komma dit så ska man hem. :-P
Hoppas jag får höra om jobbet i morgon.
Har hört att en fått veta och dessutom fått jobb.
Så har då alla som fått jobb fått veta och alla som inte får något tjänst kanske får veta senare?
Jag kommer bli galen. :-P
Typiskt bra att veta skulle jag vilja hävda. :-)

Jenni . - * Onsdag
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0